Van Reekum Familiedag

We zijn blij jullie opnieuw te mogen uitnodigen voor de Van Reekum Familiedag, dit jaar op zondag 2 oktober.

Wij gaan de dag doorbrengen in en rond Paleis het Loo. Heel bijzonder is dat het Paleis en omringende gebouwen na een jarenlange restauratie dit jaar voor het eerst weer toegankelijk is voor publiek.

Het familie-samenzijn kan worden afgewisseld met de bezichtiging van de verschillende vertrekken van het Paleis door middel van “Audiotours”. Na de lunch bestaat ook de gelegenheid een wandeling in de tuinen te maken. Dit kan onder begeleiding van een gids. Gelieve u zich hiervoor aan te melden, in verband met de reservering van de gidsen. Er zijn 3 gidsen beschikbaar voor een mooie rondleiding door de tuinen, per gids 15 personen, dus maximaal 45 personen kunnen hier aan deelnemen. Laat vòòr 11 September weten of u hieraan deelneemt. U kunt uiteraard ook zelf een tuinwandeling maken, zonder gids.

Het volledige programma treft u hieronder aan en ook een bijlage over de historie van de Paleistuinen is bijgevoegd.
NB., kunt u een museumjaarkaart of een Vriendenloterij VIP-KAART tonen, dan graag want dan scheelt dat ons in de kosten.

Parkeren kan op de parkeerplaats van Paleis het Loo, de ingang is aan de Amersfoortseweg, plm. 100 mtr vòòr (of na) de kruising bij de Gedenknaald. De parkeerkosten worden vergoed, bij de ontvangst in de groepsontvangstruimte wordt u hierover nader geïnformeerd.

Graag willen wij natuurlijk weten wie er allemaal komen op zondag 2 oktober en aan welke activiteiten jullie willen meedoen.

Dus willen jullie reageren met opgave van:

•  Met hoeveel personen komen jullie naar de familiedag, volwassenen enkinderen (welke leeftijd)
  •   Aan welke activiteiten willen jullie deelnemen
  •   Opgave van wensen en/of beperkingen m.b.t. Lunch en Buffet

Zondag 2 Oktober 2022

10:00 – 10:30 uur  Entreegebouw Aankomst

10.30 – 11:15 uur   Groepsontvangstruimte vertrek naar Paleis en Tuinen

11:15 – 11:30 uur   Vertrek naar Paleis en Tuinen

11:30 – 12:30 uur  Paleisroute Huis van Wilhelmina + Paleisroute Willem en Mary

13:00 – 14:00 uur Lunch

14:30 – 15:30 uur Boven tuin Rondleiding tuinen of bezoek stallen op eigen gelegenheid

16:00 – 17:15 uur Groepsontvangstruimte Borrel