Familiedag / weekend 2024

25 Jaar geleden

Zoek jezelf op deze foto en zien wij je weer in 2024?

Zoals al eerder gemeld, willen wij 25 jaar na het grote familieweekend in 1999, weer een wat uitgebreidere familiedag / weekend organiseren in 2024.

Wij denken daarbij aan het bijeenkomen van de familieleden redelijk vroeg op de zaterdagmorgen in Apeldoorn, vervolgens gezamenlijk naar een locatie waar wij de dag doorbrengen met een zeer gevarieerd programma en de dag afsluiten op de start locatie met borrel en diner / buffet.

Daarbij bieden wij de familieleden die verder van 50 km moeten reizen naar Apeldoorn, de mogelijkheid om dan in Apeldoorn te overnachten. Eventueel nog een kort programma na het ontbijt op zondag en vervolgens kan een ieder weer zijn eigen weg gaan.

Reserveer dus alvast de datum voor dit Van Reekum evenement

Zaterdag 5 oktober en zondag 6 oktober 2024

Wel zouden wij het leuk vinden als familieleden (of partner van) zich willen aanmelden om mee te helpen met de organisatie van dit weekend. Lijkt dit je leuk, meld je dan aan via info@vanreekumstichting.nl .

In verband met reserveringen willen wij graag al van jullie willen weten of je het leuk vindt om dit familieweekend bij te wonen, nog geen definitieve opgave, maar voor ons wel een indicatie waar we rekening mee kunnen gaan houden.

Dus graag even een bericht voor 1 november 2023 aan info@vanreekumstichting.nl of je van plan bent te komen op 5 en 6 oktober 2024 en met hoeveel personen.

Reserveer dus alvast de datum voor dit Van Reekum evenement